Kulki proteinowe

This topic contains odpowiedzi, has głosów, and was last updated by Avatar of  waldemar-popas Waldemar Popas 6 lat, 4 miesięcy temu.

• Autor
    Kamil Wilczko
    Participant

Witam Was, Dzisiaj zrobiłem swoje pierwsze kulki proteinowe – średnica 0.14-0.16mm. Wyszło mi ich około 200 sztuk. Czy wg WAs zamrażalnik to dobre miejsce do przechowywania kulek ??

Anonymous

Zamrażalnik jak najbardziej do kulek :) W woreczkach lub po prostu pudełka po np lodach i gitara :)

Jadek
    Participant

Wybaczcie pytanie laickie ale jestem początkujący. Czy te kulki się nabija na haczyk jak normalną przynętę? Czy w jaki sposób się je podaje do wody??

Anonymous

Kulki zakłada się na tzw włos specjalną igłą do kulek ale ja nadziewam zwykłym szydełkiem i ok. Zobacz na YT jest trochę o zakładaniu kulek i wiązaniu samego włosa na haczyku. Marfish ma świetne filmy i też ma film o włosie i kulkach.

Kamil Wilczko
    Participant

Ok dzieki, obejrzałem wlasnie filmik marfisha o tym i juz wiem o co chodzi:D O zanętach dzisiaj tez widzialem artykuł ciekawy na podbeiraku.

Waldemar Popas
    Participant

Ostatnio dostałem od kolegi ciekawy przepis na kulki proteinowe dla karpi. Spróbowałem dwa razy i efekty były zadowalające. Nie namawiam ,tylko doradzam. Jeżeli ktoś jest wędkarzem otwartym na nowe rzeczy i z doświadczeń innych potrafi wyciągnąć coś dla siebie to i tak szuka nowinek. A jeżeli od lat łowi w ten sam sposób to taki ma charakter i nic go nie zmieni :)

Domowe kulki sa tańsze od gotowych, co nie oznacza że są gorsze – wg mnie sa lepsze. Używałem kupowanych i średnio, a jak samemu się przetestuje i dopasuje to większa radocha.
    Kulki niekoniecznie muszą mieć kształt kuli, ale mogą byc w postaci pociętych wałków.

Przepis na domowe kulki
    dwie szklanki mąki kukurydzianej
    dwie szklanki mleka w proszku
    szklanka mąki pszennej
    szklanka kaszy manny
    6 jajek
    dwie łyżki stołowe miodu pszczelnego
    dwie łyżki stołowe oleju